• Sponsorene gjør det mulig for Glassverket å juble i Grundigligaen.

Vil nå nå ut til alle bransjer

22.10.14 // Glassverket har inngått ny sponsoravtale med Støa håndverk AS verdt et sekssifret beløp over to sesonger. Dermed dekker klubben enda et nytt fagområde med sin sponsorportefølje.

Skrevet av NTH

Glassverkets markedssjef Kenneth Gabrielsen har signert ny avtale med malermester Audun Støa i Støa håndverk AS fra Gulskogen. Håndverksfirmaet har vært en stabil samarbeidspartner for Glassverket i flere år og går nå inn som ny bronsesponsor pluss, som innebærer et sekssifret beløp hvert år i to nye sesonger.

– Det setter vi pris på, og den avtalen viser nok en gang at vi når ut til en bred gruppe av sponsorer. Vi menerat en bredde i sponsorpoolen er viktig fordi det gir oss flere bein å stå på, og et godt fundament for videre satsing. På samme måte som vi er et håndballag som vil tilby underholdning for alle, ønsker vi også en bredde i sponsorporteføljen vår som dekker et stort spenn av bransjer og mennesker, sier trener og markedssjef Kenneth Gabrielsen til glassverketelite.no.

Glassverket har hatt en god høst både på håndballbanen og i sponsormarkedet. Men det er fortsatt mye hardt arbeid som gjenstår – på begge områder. Gabrielsen oppfordrer interesserte bedrifter om å ta kontakt.

– Vi mangler mange bransjer ennå. Dersom vi dekker et bredest mulig utvalg av bransjer legger vi grunnlaget for å skape et business-to-business-konsept for samarbeidspartnere. Vi er opptatt av at sponsorene opplever at de får mest mulig igjen for innsatsen sin. Det beste er om de kan generere business selv, med utgangspunkt i sponsoratet, sier Gabrielsen.

Av Peter Tubaas