Visuell sponsoravtale med TIBE

18.08.14 // Glassverket har inngått en avtale verdt et sekssifret beløp pr år over to sesonger med reklamebyrået TIBE Drammen.

Skrevet av NTH

Avtalen føyer seg inn i rekken av nye sponsoravtaler som er signert i god tid før den nye sesongen starter.

– I Glassverket ønsker vi å forbedre oss på alle områder, og TIBE vil kunne hjelpe oss å bli bedre på visuell kommunikasjon. Vi setter pris på å ha et så profesjonelt reklamebyrå i ryggen. De er kreative og har kommet med masse ideer allerede, sier trener og markedssjef Kenneth Gabrielsen til glassverketelite.no.

Glassverket jobber systematisk med å utvikle også det som skjer utenfor håndballbanen. Økt satsing på hjemmesiden og sosiale medier har allerede båret frukter dette året.

– Et samarbeid med TIBE er en naturlig videreføring av dette. Vi mener selv vi er en spennende og seriøst satsende klubb. TIBE vil kunne hjelpe oss å kommunisere det bedre og ikke minst styrke vårt grafiske uttrykk i ulike kanaler, sier Gabrielsen.

De fleste av Glassverkets eksisterende sponsorer fra de første sesongene har valgt å videreføre og utvide samarbeidet med klubben.

– Det er første gangen TIBE signerer en sponsoravtale med Glassverket, noe som viser at også nye sponsorer har trua på det vi driver med, sier Gabrielsen.

TIBE Drammen har 40 ansatte, leverer alle tenkelige tjenester innen kommunikasjon og er en av de ledende reklamebyråene i byen. Avdelingen tilhører TIBE Gruppen, som består av reklamebyråer i mange deler av landet, samt selskaper for webtjenester, app-produksjon mm.

Av Peter Tubaas